I know I'm slow.


Källa.

Kommentarer

- Läs detta innan du kommenterar! -

- Ge gärna kritik så att jag kan förbättra mina texter.
(Inom rimliga ramar förstås, skriv något vettigt om du ska ge kritik. Men, var inte rädd för att ge konstruktiv kritik!)
- Om du kom hit för att skriva något nedlåtande: låt bli.
(Din kommentar kommer inte att godkännas, slöseri med tid, eller vad säger du?)
- Allt här är skapat av mig.
(Om inget annat anges är allt jag lägger upp här skapat av mig. Alltså får du inte ta/kopiera någonting utan min tillåtelse.)
- Ingen "reklam", som t.ex. "Besök min blogg", osv.
(Skriv istället något intressant, då är det mycket större chans att jag faktiskt besöker din blogg för att jag vill.)
- Du är inte anonym.
(Din ip-adress syns, så skriv inget nedlåtande osv. bara för att du är "anonym". Men visst är det okej att vara anonym, det beror ju helt på vad det är du skriver för något.)
- Något du undrar/vill fråga mig?
(Kontakta mig gärna via mejlen: colourmylife.blogg.se.)
- Svarskommentarer fram och tillbaks?
(Javisst! Det är bara roligt med "sv: ja, jag..." osv. Det anser jag inte vara spam, det är givetvis okej att kontakta mig via kommentarsfältet också!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0